§ 1. Przedmiot Umowy
§ 1. Przedmiot Umowy
1. Niniejszy dokument określa prawa i obowiązki Klienta oraz Napołysk.pl, a także zasady wykonywania przez Napołysk.pl usługi sprzątania na rzecz Klienta.
2. Niniejszy dokument stanowi Ogólne Warunki Świadczenia Usług (zwane dalej „Ogólnymi Warunkami”) i jest integralną część umowy o świadczenie usług sprzątania (zwanej dalej „Umową”) zawartej pomiędzy Martą Roszak, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Napołysk.pl Marta Roszak w Mostach przy ul. Księżycowej 37 , NIP: 5871566658 REGON: 388660320 a Klientem.
3. Ilekroć w niniejszych Ogólnych Warunkach jest mowa o:
a) Umowa- należy przez to rozumieć umowę o świadczenie usług sprzątania zawartą między Napołysk.pl a Klientem, której integralną część są niniejsze Ogólne Warunki;
b) Ogólnych Warunkach- należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie Ogólne Warunki Świadczenia Usług Sprzątania przez Napołysk.pl;
c) Serwisie internetowym- należy przez to rozumieć stronę internetową prowadzoną przez Napołysk.pl, umieszczoną pod tak samo brzmiącym adresem witryny internetowej; za pomocą której Klient zamawia Usługę sprzątania;
d) Napołysk.pl- należy przez to rozumieć prowadzoną przez Martę Roszak działalność gospodarczą pod firmą „Napołysk.pl Marta Roszak” w Mostach przy ul. Księżycowej 37 , NIP: 5871566658 REGON: 388660320;
e) Osobie sprzątającej- należy przez to rozumieć osobę fizyczną wykonującą na podstawie odrębnej umowy z Firmą Sprzątającą usługę Sprzątania na rzecz Klienta;
f) Kliencie- należy przez to rozumieć podmiot, który za pośrednictwem serwisu internetowego zawarł z Napołysk.pl umowę o świadczenie usługi sprzątania i uiścił w związku z tym należne wynagrodzenie na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach, o ile umowa zawarta między stronami nie reguluje w inny sposób wzajemnych zobowiązań stron;
g) Klient Konsument- osoba fizyczna, która zawarła umowę z Napołysk.pl za pośrednictwem serwisu internetowego, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
h) Usłudze Sprzątania- należy przez to rozumieć usługę sprzątania mieszkań, domów jednorodzinnych, biur i lokali usługowych wskazanych przez Klienta; Zakres czynności wchodzących w skład usługi uzależniony jest od rodzaju wybranego przez Klienta Pakietu Sprzątania;
i) Pakiecie sprzątania- to trzy możliwe warianty wykonywania usługi sprzątania przez Napołysk.pl, do wyboru Klienta. Pakiety różnią się ilością wykonywanych czynności w ramach świadczenia usługi sprzątania;
4. Aby szybko i efektywnie skontaktować się z Napołysk.pl, możesz do nas zadzwonić, napisać mejla lub skierować korespondencję pocztową, według poniższych danych:
tel: +48 500 50 54 54
e‑mail: biuro@napolysk.pl
adres siedziby: ul. Księżycowa 37, 81–198 Mosty
§ 2. Zawarcie Umowy
1. Napołysk.pl zobowiązuje się do realizacji na rzecz Klienta usługi sprzątania zgodnie z wybranym przez Klienta Pakietem sprzątania, na podstawie złożonego zamówienia na usługę sprzątania za pośrednictwem serwisu internetowego Napolysk.pl.
2. Klient za pośrednictwem serwisu Napołysk.pl zawiera w formie elektronicznej umowę o świadczenie usług sprzątania z Napołysk.pl Marta Roszak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „Napołysk.pl Marta Roszak.” W Mostach przy ul .Księżycowej 37 , NIP: 5871566658 REGON: 388660320 zgodnie z aktualnym wydrukiem ze strony internetowej CEIDG.
3. Zakres czynności wykonywanych przez Osobę Sprzątającą na rzecz Klienta uzależniony jest od wybranego pakietu sprzątania.
4. Umowa zawarta jest na czas wykonywania Usługi sprzątania.
5. Klient zobowiązuję się do wskazania prawdziwych informacji w trakcie składania zamówienia oraz do wskazania: terminu, godziny i dokładnego adresu, pod którym usługa ma zostać wykonania, metrażu powierzchni sprzątanej oraz wybranego Pakietu sprzątania.
6. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Napołysk.pl potwierdza jego przyjęcie oraz zasady wykonania Usługi, zgodnie z wybranym przez Klienta pakietem, drogą elektroniczną, na podany w zamówieniu adres e‑mail Klienta. Klient otrzymuje także swój unikatowy numer zamówienia. Otrzymanie potwierdzenia przez Klienta jest równoznaczne z potwierdzeniem zawarcia umowy o świadczenie usług.
7. Klient w trakcie składania zamówienia oświadcza, że zapoznał się z niniejszymi Ogólnymi Warunkami i akceptuje je, a także, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Napołysk.pl w celu wykonania usługi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
8. Dane przesyłane przez Klienta za pośrednictwem serwisu internetowego w zakładce „Zamów online” są zabezpieczone dzięki wykorzystaniu Certyfikatu SSL, zapewniającemu ich bezpiecznie szyfrowanie.
§ 3. Płatności
1. Cena usługi sprzątania uzależniona jest wybranego przez Klienta pakietu. Pakiety sprzątania są szczegółowo opisane w serwisie napołysk.pl ze wskazaniem zakresu czynności wchodzących w skład danego pakietu, opcji usług dodatkowych sprzątania (np. mycie okien, mycie kominka) oraz poszczególnych cen za dany pakiet.
2. Ceny uzależnione są także od podanego przez Klienta w zamówieniu metrażu powierzchni do sprzątania, wyboru opcji dodatkowych sprzątania (np. mycie okien, mycie kominka, wynajem sprzętu sprzątającego), a także od tego czy usługa jest świadczona jednorazowo czy cyklicznie.
3. Klient uiszcza cenę z góry, przed rozpoczęciem wykonywania usługi sprzątania podczas składania zamówienia poprzez użycie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4. Klient za usługę sprzątania dokonuje zapłaty ceny przy użyciu konfiguratora w zakładce „Zamów Online” w formie płatności bezgotówkowej za pośrednictwem PayU.
5. W przypadku zamówień indywidualnych, ustalanych z Napołysk.pl na spersonalizowanych warunkach poza konfiguratorem w serwisie internetowym Klient otrzyma na adres e‑mail indywidualnie wygenerowany link do płatności online PayU.
6. Operatorem płatności internetowych jest PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60–166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod Nr KRS: 0000274399, REGON: 300523444, NIP: 7792308495.
§ 4. Rodzaje usług
1. Na połysk.pl świadczy na rzecz Klienta następujące rodzaje usług w ramach trzech Pakietów do wyboru:
a) PAKIET STANDARD zawiera następujące usługi:
Łazienka : odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie luster, wypolerowanie armatury, umycie umywalki/ sedesu/bidetu/kabiny prysznicowej/wanny, opróżnienie kosza na śmieci;
Kuchnia: odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie blatów kuchennych, umycie sprzętów AGD zewnątrz, umycie lub wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, wypolerowanie armatury, opróżnienie kosza na śmieci, włożenie nowego worka na śmieci;
Pokoje: salon oraz korytarz: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin
umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV), wytarcie kurzu z drzwi i futryn, wytarcie kurzu z opraw oświetleniowych, złożenie rzeczy leżących na wierzchu;
Sypialnia: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin, umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV) posłanie łóżka.
b) PAKIET KOMFORT zawiera następujące usługi:
Łazienka: odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie luster, wypolerowanie armatury, umycie umywalki/sedesu/bidetu/kabiny prysznicowej/wanny, opróżnienie kosza na śmieci, umycie kaloryfera, wytarcie opraw oświetleniowych, wytarcie kurzu z półek, układanie kosmetyków na miejsca.
Kuchnia: odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie blatów kuchennych, umycie sprzętów AGD zewnątrz
umycie lub wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, wypolerowanie armatury, opróżnienie kosza na śmieci, włożenie nowego worka na śmieci, umycie sprzętów AGD wewnątrz — piekarnik — czyszczenie za pomocą parownicy, odkamienianie czajnika, mycie mikrofalówki, wytarcie opraw oświetleniowych, wytarcie obudowy okapu.
Pokoje, salon oraz korytarz: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin
umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV), wytarcie kurzu z drzwi i futryn, wytarcie kurzu z opraw oświetleniowych, złożenie rzeczy leżących na wierzchu;
Sypialnia: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin, umycie podłogi
wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV), posłanie łóżka, wytarcie kurzu z drzwi i futryn, wytarcie kurzu z opraw oświetleniowych
c) PAKIET PREMIUM zawiera następujące usługi:
Łazienka: odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie luster, wypolerowanie armatury, umycie umywalki /sedesu/bidetu/kabiny prysznicowej/wanny, opróżnienie kosza na śmieci
umycie kaloryfera, wytarcie opraw oświetleniowych, wytarcie kurzu z półek, układanie kosmetyków na miejsca, czyszczenie fug na podłodze przy pomocy profesjonalnej parownicy, mycie glazury podłoga + ściana;
Kuchnia: odkurzenie i umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych, umycie blatów kuchennych, umycie sprzętów AGD zewnątrz, umycie lub wstawienie brudnych naczyń do zmywarki, wypolerowanie armatury, opróżnienie kosza na śmieci, włożenie nowego worka na śmieci, umycie sprzętów AGD wewnątrz — piekarnik — czyszczenie za pomocą parownicy, odkamienianie czajnika, mycie mikrofalówki, wytarcie opraw oświetleniowych, wytarcie obudowy okapu, doczyszczanie armatury, doszczanie obudowy okapu;
Pokoje, salon oraz korytarz: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin, umycie podłogi, wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV), wytarcie kurzu z drzwi i futryn, wytarcie kurzu z opraw oświetleniowych, złożenie rzeczy leżących na wierzchu, czyszczenie listew przypodłogowych, doczyszczenie gniazdek, włączników, półek;
Sypialnia: odkurzenie podłogi/dywanów/wykładzin, umycie podłogi,
wytarcie kurzu z powierzchni łatwo dostępnych (półki, ramki na zdjęcia, parapety, gniazdka, wyłączniki, sprzęt RTV) posłanie łóżka, wytarcie kurzu z drzwi i futryn i wytarcie kurzu z opraw oświetleniowych, czyszczenie listew przypodłogowych doczyszczenie gniazdek, włączników, półek maksymalnie do wysokości 3 metrów.
2. Klient może także w ramach każdego pakietu dokonać wyboru opcji dodatkowych sprzątania, tj.:
— mycia okien
— mycia kominka
— wynajem sprzętu
— środki czystości
§ 5. Warunki wykonania usługi
1. Osoba sprzątająca wykonuje usługę sprzątania przy pomocy narzędzi i środków czystości udostępnionych przez Klienta, chyba że Klient wybierze pakiet zapewniający użycie środków czystości, narzędzi lub sprzętu należących do Napołysk.pl.
2. Osoba sprzątająca realizuje usługę sprzątania z najwyższą starannością i zaangażowaniem, a także w miarę możliwości uwzględnia wskazówki i potrzeby Klienta.
3. Klient ma możliwość zamówienia usługi sprzątania, która świadczona będzie na terenie Gdańska, Gdyni, Sopotu oraz Gminy Kosakowo i jej okolic lub za dodatkowym wynagrodzeniem, w innym miejscu uzgodnionym szczegółowo z Napołysk.pl.
4. Usługi sprzątania realizowane są przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 21:00.
5. Klient zobowiązuje się do współdziałania z Osobą sprzątającą w zakresie niezbędnym do wykonania usługi sprzątania zgodnie z Regulaminem, w szczególności do:
a) zapewnienia Osobie sprzątającej bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
b) udostępnienia Osobie sprzątającej miejsca wykonywania usługi sprzątania oraz wszelkich środków czystości, narzędzi i sprzętu niezbędnego do należytego wykonania usługi;
c) omówienia z Osobą sprzątającą przed rozpoczęciem wykonywania usługi oczekiwań i wymagań dotyczących sprzątania, a także poinformowania o wszelkich okolicznościach mogących wpłynąć na sprzątane mienie, o których osoba sprzątająca powinna wiedzieć, aby prawidłowo wykonać usługę;
d) niezwłocznego zgłaszania Osobie sprzątającej uwag i wskazówek dotyczących sprzątania w trakcie sprzątania;
e) odebrania wykonanej usługi od Osoby sprzątającej i potwierdzenia braku zastrzeżeń co do jakości świadczonej usługi;
f) poszanowania godności Osoby sprzątającej, zachowania wobec niej zgodnie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, a także okazania jej niezbędnej pomocy przy wykonywaniu usługi.
6. Jeżeli okaże się, że Klient nie zapewnił Osobie sprzątającej bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a także jeśli wobec Osoby sprzątającej naruszone zostały zasady, o których mowa w ust. 5 pkt. f ma ona prawo do natychmiastowego przerwania wykonywania usługi, a Klient ponosi pełną opłatę za usługę sprzątania.
7. Klient, w zależności od wyboru, może być obecny w trakcie wykonywania usługi sprzątania lub może powierzyć na swoją odpowiedzialność mieszkanie/lokal/dom Osobie sprzątającej na czas wykonywania usługi.
8. Klient otrzymuje paragon fiskalny bądź fakturę VAT wedle wyboru jako potwierdzenie uiszczenia zapłaty za zakupioną usługę sprzątania. Oba dokumenty księgowe są wysyłane Klientowi drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres Klienta w formie elektronicznej.
§ 6. Ochrona danych osobowych
1. W trakcie dokonywania zamówienia usługi sprzątania w serwisie internetowym, Klient Konsument wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1–88), zwanymi dalej RODO, w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług sprzątania- na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) realizacji obowiązków podatkowych na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 pkt c) RODO.
j) Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z RODO administratorem danych osobowych Klienta Konsumenta jest Marta Roszak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Napołysk.pl Marta Roszak” w Mostach przy ul. Księżycowej 37 , NIP: 5871566658 REGON: 388660320;
2. Za przechowywanie danych osobowych odpowiada administrator danych osobowych.
3. Przetwarzanie danych osobowych Klienta Konsumenta jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi sprzątania.
4. Klient Konsument posiada prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest zgoda, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Dane Klienta Konsumenta są wykorzystywane w celach marketingowych przez administratora danych osobowych tylko, gdy Klient wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Klient zawsze może zrezygnować z subskrypcji do newsletteru.
6. Wszelkie dodatkowe informację i kontakt z administratorem danych możliwy jest pod adresem e‑mail: biuro@napolysk.pl lub telefonicznie: +48 500 50 54 54
7. Okres przechowywania danych osobowych Klienta Konsumenta będzie różny w zależności od celu ich przetwarzania:
a) w przypadku celu, o jakim mowa w ust. 1 pkt a) i pkt b) powyżej — dane będą przechowywane przez okres 3 lat,
b) w przypadku celu, o jakim mowa w ust. 6 — dane będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Klienta Konsumenta zgody na ich przetwarzanie.
8. Odbiorcami danych osobowych Klienta Konsumenta mogą być w szczególności upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, w tym szczególności: dostawcy usług informatycznych, prawnych, doradczych oraz księgowych, podmioty realizujące usługi zewnętrzne m.in., ubezpieczyciele, banki, podmioty, którym Administrator zobowiązany będzie przekazywać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w tym właściwe organy podatkowe).
§ 7. Postępowanie reklamacyjne
1.Klient ma prawo do składania reklamacji w zakresie Usług świadczonych przez Napołysk.pl w ramach Serwisu internetowego.
2. Jeżeli Klient ma zastrzeżenia do jakości lub terminowości wykonania Usługi sprzątania może złożyć reklamację w ciągu 48 godzin od zakończenia usługi sprzątania , w formie elektronicznej reklamację na adres: biuro@napolysk.pl
2. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Napołysk.pl
3. Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji, uzasadnienie, wskazanie i opisanie niezbędnych okoliczności, oraz dokładnie oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres, adres e‑mail). Dodatkowo do reklamacji można załączyć dowody nienależycie wykonanej usługi, np. w postaci zdjęć opatrzonych datą i godziną.
4. Powyższe przesłanki stanowią warunek obligatoryjny rozpatrzenia przez Napołysk.pl reklamacji.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Usługodawcy dotycząca reklamacji będzie przekazywana Klientowi na adres e‑mail wskazany w reklamacji lub adres wskazany w korespondencji listownej.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Napołysk.pl jednorazowo wykona usługę sprzątania ponownie, nieodpłatnie, w zakresie uwzględnionej reklamacji, po uprzednim ustaleniu terminu z Klientem. Termin ten jednakże nie może przekroczyć 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
§ 8. Odstąpienie od Umowy
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, Klientowi Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podawania przyczyny.
2. W przypadku skorzystania przez Klienta Konsumenta z prawa odstąpienia, umowa uważana jest za niezawartą, a spełnione przez strony świadczenia podlegają zwrotowi w stanie niezmienionym.
3. Klient konsument odstępując od umowy składa Napołysk.pl oświadczenie o odstąpieniu i przesyła je drogą elektroniczną na adres Napołysk.pl: ……
4. Do zachowania terminu określonego w ust. 1 wystarczające jest wysłanie oświadczenia Klienta Konsumenta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
5. Napołysk.pl potwierdza niezwłocznie otrzymanie oświadczenie o odstąpieniu od umowy i udziela informacji o dalszym postępowaniu.
6. Napołysk.pl niezwłocznie potwierdzi Klientowi Konsumentowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje Klienta Konsumenta o dalszym postępowaniu, w tym o sposobie zwrotu uiszczonej zapłaty oraz w razie pytań udzieli na nie odpowiedzi.
7. Napołysk.pl niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi Konsumentowi wszelkie otrzymane od niego płatności. Zwrot następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient Konsument, chyba że Klient Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. W przypadku określenia terminu wykonania usługi sprzątania przez Klienta Konsumenta w terminie krótszym niż termin do odstąpienia, tj. w okresie krótszym niż 14 dni od dnia zawarcia Umowy, do skutecznego zawarcia Umowy niezbędne jest wyrażenie przez niego stosownego oświadczenia zawierającego takie żądanie, za pośrednictwem serwisu internetowego.
9. Klientowi Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, jeżeli Napołysk.pl wykonał w pełni usługę sprzątania za wyraźną zgodą Klienta Konsumenta.
10. Klient Konsument ma ponadto prawo dokonać zmiany godziny i daty wykonania usługi sprzątania bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów co najmniej na 48 h przed jej planowanym rozpoczęciem.
11. Jeżeli Klient Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy w trakcie jej wykonywania, zobowiązany jest do zapłaty za świadczenie, w zakresie jakim zostało ono wykonane do chwili odstąpienia od umowy.
§ 9. Odpowiedzialność za szkody
1. Napołysk.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nie dotarcie Osoby sprzątającej do Klienta, gdy opóźnienie to lub nie dotarcie nastąpiło na skutek zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, którego Napołysk.pl ani Osoba Sprzątająca nie mogła przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej ostrożności.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 Napołysk.pl niezwłocznie informuje Klienta o zaistniałej przeszkodzie w wykonaniu usługi i propozycji ustalenia innego terminu jej wykonania lub o wyznaczeniu zastępczej Osoby sprzątającej, za zgodą Klienta.
3. Jeżeli z powodu okoliczności, o których mowa w ust. 1 opóźnienie w rozpoczęciu usługi sprzątania z przyczyn nieleżących po stroni Klienta przekracza 60 minut, Klient może odmówić przyjęcia usługi.
4. Napołysk.pl ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Klienta podczas wykonywania usługi sprzątania przez Osobę sprzątającą.
5. Napołysk.pl oświadcza, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnoprawnej, a ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe w mieniu Klienta na w trakcie wykonywania usługi sprzątania. Suma ubezpieczenia wynosi ……..
6. W przypadku gdy podczas wykonywania usługi sprzątania dojdzie do powstania szkody w mieniu Klienta, Klient składa reklamację i zobowiązuje się do współpracy z Napołysk.pl w procesie likwidacji szkody, polegającej w szczególności na udzielaniu stosownych informacji, złożeniu wymaganych oświadczeń i dokumentów, a także w razie konieczności, udostępnieniu miejsca świadczenia Usług celem sporządzenia oględzin i dokumentacji zdjęciowej.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. Prawem właściwym dla zobowiązań wykonywanym na postawie niniejszych Ogólnych Warunków jest prawo polskie.
2. W przypadku zaistnienia sporów związanych z wykonywaniem Umowy Napołysk.pl i Klient zobowiązują się do ich polubownego rozwiązywania. Jednakże w przypadku braku osiągnięcia porozumienia sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnego sporu będzie sąd właściwy dla miejsca świadczenia usługi.
3. Napołysk.pl zastrzega sobie prawo do uzupełnienia Ogólnych Warunków lub dokonania w nim zmian, które obowiązują od dnia następnego po ich opublikowaniu na stronie serwisu internetowego Napołysk.pl. Jednakże do umów zawartych przed datą zmiany Regulaminu, zmiany nie mają zastosowania.
4. Niniejsze Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.06.2021 r.