Ile kosztuje sprzątanie w NaPołysk.pl?
Koszt jednorazowego sprzątania zaczyna się od 99 zł za mieszkanie do 35 m².W obliczeniu dokładnego kosztu usługi pomogą Ci konfigurator oraz zakładka cennik.Ile czasu zajmie posprzątanie mojego mieszkania, domu lub biura?
Długość sprzątania zależy od wielkości powierzchni, stopnia zabrudzenia, ilości mebli itp.
Na stronie podany jest jedynie sugerowany czas sprzątania, który może się wydłużyć lub skrócić – płacisz za wykonaną usługę, a nie za czas poświęcony na sprzątanie.Jak mogę zapłacić za usługę sprzątania?
Płatności możesz dokonać poprzez serwis PayU, przelewem internetowym, bądź też kartą płatniczą.
Czy płatności online są bezpieczne?
Tak. Przy przetwarzaniu płatności współpracujemy z systemem PayU, liderem płatności online w Polsce, działającym na rynku od 2006 roku. Więcej informacji znajduje się tutaj: https://poland.payu.com/o‑nas/
Jak wykonywane są usługi w czasie pandemii COVID-19?
Każdy z naszych pracowników wyposażony jest w maseczki z filtrem minimum FFP2 / N95.
Posiada czystą odzież i obuwie na zmianę. Unikamy bezpośredniego kontaktu z lokatorami, najbezpieczniej będzie, jeśli opuścicie dane pomieszczenie na czas sprzątania.
Po wykonanej usłudze wietrzymy pomieszczenia oraz dezynfekujemy najczęściej dotykane punkty (dezynfekcja w cenie usługi).Czy mogę zamówić usługę sprzątania jako prezent?
Tak. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie bądź też napisz mail na adres: biuro@napolysk.pl. Po wykonaniu płatności wygenerujemy voucher, który następnie możesz wydrukować i przekazać osobie obdarowanej.
Czy Wasze usługi są ubezpieczone?
Oczywiście. W odróżnieniu od czarnego rynku, nasza firma jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej do 1 000 000 zł (milion złotych). Masz gwarancję bezpieczeństwa powierzonej nam nieruchomości.
Czy muszę być obecny w domu podczas sprzątania?
Nie, nie musisz być w domu.
Czy myjecie również okna?
Tak. Przy zamawianiu usługi sprzątania w usługach dodatkowych wpisz ilość okien do umycia. Jeśli natomiast chcesz, abyśmy tylko umyli okna, bez sprzątania, skontaktuj się z nami, a ustalimy szczegóły. Pamiętaj, że z usługą sprzątania mycie okien jest tańsze.
Czy myjecie również kominek?
Tak. Przy zamawianiu usługi sprzątania, w usługach dodatkowych wybierz „Mycie kominka”.
Czy mogę zamówić sprzątanie tego samego dnia?
Ze względów logistycznych, zamawianie usługi sprzątania tego samego dnia przez konfigurator jest niemożliwe. W takim przypadku skontaktuj się telefonicznie z naszym biurem, a sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić. Zdarza się, że dysponujemy wolnym terminem tego samego dnia.
Czy mogę zamówić sprzątanie po remoncie?
Oczywiście. Posprzątamy Twoje mieszkanie po remoncie.
W celu zamówienia usługi sprzątania po remoncie skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź też wyślij email na adres biuro@napolysk.pl.Czy mogę zamówić sprzątanie po wynajmie?
Tak. Jeśli potrzebujesz usługi posprzątania mieszkania po wynajmie, proponujemy wybranie pakietu Premium. Przed wyborem sprawdź, co dokładnie wchodzi w skład takiej usługi.
Jeśli potrzebujesz oferty dostosowanej do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo: biuro@napolysk.plCzy wybrana godzina jest dokładnym czasem przybycia pracownika?
Staramy się być punktualni, jednak ze względu na różne czynniki takie jak korki, zdarzenia losowe podane godziny są sugerowanymi i mogą się różnić od rzeczywistego czasu przybycia. W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani telefonicznie.
Zamówiłem usługę. Co dalej?
Po zarezerwowaniu i opłaceniu usługi na stronie, otrzymasz od nas potwierdzenie drogą mailową wraz ze wszystkimi szczegółami zamówienia.
Jeśli zamówiłeś usługę bez naszych środków czystości, koniecznie je przygotuj.Jakie środki czystości muszę przygotować?
Jeśli wybrałeś usługę sprzątania bez naszych środków czystości, przygotuj:
- płyn dezynfekujący do toalet
- uniwersalny płyn do czyszczenia powierzchni (kurz, meble)
- płyn do czyszczenia szyb/szkła
- płyn do czyszczenia podłogi
- środek do mocniejszych zabrudzeń
- ścierkę z mikrofibry (do kurzu)
- gąbkę/szczotkę do szorowania
- ręczniki papierowe.
Kto posprząta moje mieszkanie, dom lub biuro?
Wszystkie osoby zatrudnione w naszej firmie są godne zaufania, zostały odpowiednio przeszkolone, są legalnie zatrudnione, posiadają szkolenia BHP i badania medyczne.
Zapewniamy, że możesz zaufać osobie sprzątającej Twoje mieszkanie.Możesz być pewny, że nasi pracownicy zachowają pełną dyskrecję. Każdy z nich podpisał politykę prywatności, o której przestrzeganie bardzo dbamy. Nie czytamy Twoich dokumentów ani prywatnych treści, nie udostępniamy też żadnych informacji o Tobie i Twoim domu. Jesteś z nami bezpieczny.
Czy powinienem coś zrobić przed usługą sprzątania mieszkania/domu?
Aby usługa sprzątania przebiegła dużo bardziej efektywniej, prosimy o schowanie ubrań, zabawek i innych zalegających na ziemi czy meblach rzeczy. Prosimy również o niepozostawianie na widoku cennych rzeczy, takich jak gotówka czy biżuteria.
Czy muszę być obecny w domu podczas sprzątania?
Nie, nie musisz być w domu. Przekaż klucze, a my zajmiemy się resztą.
Zapoznaj się z Regulaminem, by poznać więcej szczegółów.Czy mogę zmienić datę/godzinę zamówienia?
Tak. Możesz zmienić datę zamówienia z 48-godzinnym wyprzedzeniem, kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: +48 500 50 54 54 (w godzinach od 8 do 18 od poniedziałku do piątku), bądź też wysyłając wiadomość na email: biuro@napolysk.pl.
Czy mogę odwołać usługę?
Nie. Zamówioną usługę możesz natomiast przełożyć na inny termin, jeśli zrobisz to do 48 godzin przed pierwotnie umówioną wizytą.
Czy mogę ocenić jakość zrealizowanej usługi?
Oczywiście. Będziemy wdzięczni za przekazaną opinię. Po zakończonej wizycie otrzymasz od nas wiadomość email z prośbą o ocenę. Dziękujemy!
Czy mogę ponownie zamówić tę samą osobę do sprzątania?
Tak, jeśli dana osoba będzie dostępna w dogodnym dla terminie, następnym razem znowu do Ciebie przyjedzie.
Co jeśli nie będę zadowolony z wykonanej usługi?
Nasi pracownicy są doświadczonymi sprzątaczami, którzy zawsze pracują zgodnie z polityką naszej firmy. Zawsze jednak może zdarzyć się coś, do czego możesz mieć zastrzeżenia. Warto, abyś już w trakcie sprzątania kierował swoje uwagi do osoby sprzątającej. Jeśli jednak cokolwiek Ci się nie spodobało, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy sposób na rozwiązanie problemu. Zgodnie z regulaminem przysługuje Ci prawo do reklamacji, masz na to 24 godziny po wykonaniu usługi sprzątania.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Prosimy o kontakt z naszym biurem. Fakturę prześlemy drogą mailową.